5 צעדים קלים
להחזרות מוצרים
עד 60 יום(!)

מדברים איתנו

דברו איתנו, בטלפון, בווצאפ, באימייל, בטופס כאן למטה, או עם יונת דואר. שמרו לכם רק את מס' ההזמנה שיהיה לנו קל לאתר.

מקבלים תוית

כדי שלא יעלה לכם המשלוח, נשלח אליכם תווית, אותה תדפיסו ותדביקו על הקופסא. כך תוכלו להחזיר בקלות וללא עלות.

אורזים

בקופסא המקורית או בכל קופסא יציבה וחזקה אחרת, כך שלא תפגע בדרך. מוצרים רגישים שיכולים להפגע, יש לעטוף בשכבות עיתון או קרטון לריכוך.

מביאים לדואר

מכניסים את החבילה לדואר, מכיון שאין צורך לשלם רק צריך להביא להם אותה.

במידה והמוצר פגום, נשלח לכם שליח על חשבוננו, שיאסוף את המוצר.

מקבלים החזר

לאחר שהחבילה תגיע אלינו, תקבלו החזר מלא על מלוא עלות המוצר לכ. האשראי איתו שילמתם.

לא מרוצה מהמוצר? נשמח לסייע

לא מרוצים? או סתם התחרטתם והחלטתם שאתם לא אוהבים את הצבע? אין בעיה. תוכלו להחזיר את המוצרים בקלות תוך 60 יום מיום הרכישה, תוך הצגת מס' הזמנה או חשבונית. לאחר שנקבל את המוצר, תקבל את מלוא עלות המוצר (ללא דמי המשלוח כמובן).

המוצר צריך להיות סגור באריזתו המקורית, ללא שנפתחה כלל וללא שהיה בו שימוש כלל. 

למרות שאנו משתדלים לבדוק את כל המוצרים שיוצאים מפתח החנות, תקלות קורות. לכן, במידה וקיבלתם מוצר פגום, עדכנו אותנו ונחליף לכם אותו באמצעות שליח, מבלי שתצטרכו לצאת מהבית.

מילי שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לסרב להחזרת מוצרים במידה ונזהה ניצול לרעה של מדיניות ההחזרות או פעילות הונאה כלשהיא הקשורה להחזרות.

שאלות נפוצות

אלו מוצרים ניתן להחזיר?

ניתן להחזיר את כל המוצרים מכל הקטגוריות, במידה ולא נפתחו מאריזתם המקורית ולא נעשה בהם שימוש כלל.

האם ההחזרה עולה כסף? 

לא. המשלוח על חשבוננו.

האם יש עמלת ביטול?

לא. ברגע שנקבל את המוצרים, תקבל את מלוא כספך.

איך מחזירים את המוצר?

מדברים איתנו (טלפון/ווצאפ/מייל/טופס למטה) ומקבלים תווית להדפסה. אורזים את המוצר היטב, ומעבירים לסניף הדואר הקרוב. 

מתי אזוכה?

לאחר 48 שעות מהגעת שהחבילה תגיע תזוכו בכ. האשראי במלוא הסכום.